אולפן HH ירושלים

אולפן HH בירושלים הוא דוגמא קלאסית כיצד לוקחים מקלט עירייה מטונף והופכים אותו לגן עדן מוסיקלי...

רק לנקות אותו לקח לנו יומיים. אבל הבעלים זרמו איתנו ועם החזון שהצגנו ועזרו לנו למנף בתוכו סוויטת מיקסינג גדולה ומפוארת בעלת איזון תדרים מפנק וחוויית מיקסינג מרווחת בצדו האחד של הקיר – ומצדו השני, חדר שירה מעט קטן יותר ובו מערכת דיפיוזרים קבועה וסט של וילונות אקורדיון משתנים שמאפשרים שליטה ברמת ההדהוד של החלל.

חדר הקונטרול צויד במלכודת באסים תחתונה, סט של דיפיוזרים שקועים מטיפוס Serling, ודפיוזרים תקרתיים משופעים מתכווננים מסוג Gona. בשל גודלו – תשומת לב גדולה הוקדשה באולפן HH  לתכנון ויצירת קירות משופעים סימטריים בחדר הבקרה על מנת להניע אחורנית את גלי הקול ולנטרל החזרים בין קירות. התוצאה: קונטרול ענק-אך-לא-מהדהד שנשמע ומרגיש אינטימי, עם שפע קוּבטוּרה של אוויר.

 חדר השירה עוצב באמצעות מלכודת באסים תחתונה, דיפיוזר טרפזי גדול מטיפוס Gedi, דפיוזרים תקרתיים משופעים מתכווננים מסוג Gona ו-ווילונות אקורדיון מתכווננים.

אינטגרציית הציוד והעיצוב האלקטרוני בוצעו בידיו האמונות של אסף רטוביץ, ובהיותו מבוסס על כרטיס קול מתקדם של RME, פרה-אמפים של API, מוניטורים ATC SCM 25  וקונדנסורים  קלאסיים Neumann U87 וגם 414 AKG – אולפן הקלטות HH  הוא אחד משחקני המפתח החשובים בסצנת המוסיקה התורנית  החרדית-ירושלמית בכלל ושירת הנשים בפרט.

פרוייקטים נוספים

תפריט נגישות