אולפן הקלטות ביתי

הגם שאינו מוכר לרבים - נ"ס הוא אחד מנגני הפרקאשנ'ס המורכבים והמובחרים בארץ והוא גם אספן שקדן של כלי נגינה איכותיים ואקזוטיים מכל העולם: הוא בילה שנים מחייו בקרב ילידים בכל העולם ולמד מהם את אומנויות הקצב שלהם, ממסעותיו בכל העולם הוא חזר עם אלפי כלי פרקאשנ'ס גדולים כקטנים, וכשהוא החליט שהוא רוצה לבנות לעצמו את סטודיו חלומותיו – הטלפון ב'שירותי צליל ואקוסטיקה' צלצל...

אולפן הקלטות ביתי

סטודיו פרקאשנ'ס N.S

לא היה קשה לקחת את נ”ס לחזון אולפן הקלטות גבוה: הוא היה קשוב לכל הפנטזיות שהצענו ובזכותו את רובן גם מימשנו. אולפן הקלטות ביתי, שמבוסס במרתף ביתו – עוצב אקוסטית עם קיר ‘זיג-זג’ חד צדדי חמוש בדיפיוזרים מדגם Serling דו כיווניים שקועים, ואולם הקיר הנגדי הושאר ללא טיפול על מנת להשאיר את החדר עם נימה של רפלקציה טבעית. התקרה המונמכת קיבלה ארבעה דיפיוזרים שקועים מתכווננים מטיפוס Gona ובהם תאורה שקועה, שטיח אספנים על הרצפה ודלת כניסה בסגנון מרוקני.

כלי הנגינה מוקמו על הקירות בתשומת לב רבה על פי נושאים וסגנונות וגם להם תרומה סגולית גבוהה לנטרול משטחי הקירות הערומים. בשל היותו של הסטודיו מרתף הלכה למעשה – לא באמת ניתן לפתוח בו חלון: אשר על כן בנינו לנ”ס מערכת מושקטת של אוויר טרי מאולץ: מצד אחד של הסטודיו הוקמה ונטה עוצמתית מושקטת שדוחפת אוויר טרי, ומן הצד השני – תעלת פינוי אוויר מושקטת דרכה מתפנה האוויר ה’משומש’.

אולפן הקלטות הביתי של נ”ס מבוסס מאק, תוכנת לוג’יק, כרטיס קול Apogee Ensemble, מוניטורים Adam X7, זוג מיקרופונים קונדנסורים OH  תוצרת קונטיקט ארה”ב מסוג  Charter Oak S600 להקלטת הפרקאשן ומיקרופון שירה קצה עליון Charter Oak 538A.

העבודה מול נ”ס הולידה חברות אישית, אבל בלי כל קשר – זהו אחר האולפנים עם הרפרנס הקריסטלי מהטובים שיצרנו. אנא ראו המלצה ב’כותבים עלינו’.

אולפן הקלטות ביתי - סטודיו פרקאשנ'ס N.S

אולפן הקלטות ביתי

סטודיו פרקאשנ'ס N.S

פרוייקטים נוספים

תפריט נגישות