סמינר בנות אלישבע ירושלים

מגמת הסאונד של סמינר בנות אלישבע בירושלים

סמינר בנות אלישבע הוא תיכון חרדי לבנות הנמצא בצפון שכונת רמות בירושלים, ועוד במשכנו הקודם במרכז העיר כבר הקים מגמת סאונד צנועה.
כשעבר הסמינר למשכנו החדש ופנו אלינו שנקים באתר החדש מגמת טכנאות אולפן וההפקה מודרנית ומשוכללת – בחרנו את הספייס הגדול מבין אלה שהוצגו לנו כאופציה, על מנת לאפשר חדר שירה ונגינה עם קוּבּטוּרָה מרשימה של אוויר ומעברו השני של החלון האקוסטי – כיתת לימוד מרווחת.
החדר במקורו מתאפיין באובאליות לא בהכרח סימטרית, והיה צורך להביא זאת בחשבון בדיזיין כדי לתת לו תכונות סימטריות מן ההיבט האקוסטי.
הייתה לנו את הפריווילגיה להיות מעורבים למפרע בסוגיית החלוקה בין החללים, המיזוג המרכזי המושקט ופריסת החשמל והתקשורת כך שלא נאלצנו להתמודד עם אילוצים מיותרים.

אולפן סמינר בנות אלישבע הוא מהגדולים והמושקעים שבבתי הספר התיכוניים הארץ בכלל, ובמגזר החרדי בפרט והוא מכשיר בכל שנה עשרות בוגרות במקצועות הסאונד וההפקה.
את האספקה וההקמה האלקטרונית עשה אסף רטוביץ הבלתי נלאה, חיווט ע"י צביקה מגן ואנחנו אשר על האינטגרציה בשטח והתכנון האקוסטי.

תודה למנהלת אתי הלל שלא נבהלה מן החזון השאפתני והלכה איתנו עד הסוף ותודה לאב הבית שמעון שהיה לנו לעזר רב והיה קשוב לכל בקשותינו.

תפריט נגישות