מתנ"ס גוגנהיים קריית גת

כשפנו אלינו לראשונה מעיריית קריית גת – היה המבנה המיועד של מתנ"ס גוגנהיים עדיין בתהליך של בניה, השלמתו התארכה והאמת שהיינו קצת ספקנים: אבל החבר'ה היו רציניים, ובהגיע העת הם הבהירו לנו שהם מכוונים גבוה...

למעשה מדובר באולפן הקלטה מפוצל בעל חדר נגינה גדול וקונטרול קומפקטי המשמש כמעין קונסרבטוריון מוסיקלי קהילתי לכל דבר עם יכולות מיקס והקלטה של אולפן אמיתי.

אולפן מתנ"ס גוגנהיים משמש את הקהילה המקומית ואת עיריית קריית גת. החלק התחתון של הקירות זכה לשכבת מלכודת באסים מאזנת, הקירות כוסו בדיפיוזרים אולטרה מוסקליים מטיפוס Alam Gray,  החלקים העליונים טופלו בדיפיוזר White Warm ומן התקרה נתלו 'עננים' משופעים של דיפיוזרWhite Warm. בהתייעצות עם המתכננת של המתנ"ס ובשל העובדה שהמתקן משמש ילדים ונוער – נבחרו לסטודיו גוונים עליזים כדי למשוך את עין הצעירים.

חדר הנגינה תוכנן אקוסטית שיהיה 'נושם' במידה ומותאם אופטימלית גם לשירה אבל גם להקלטת מגברי גיטרות, תופים ופרקאשן 'לפנים'.

מידותיו המצומצמות של חדר הקונטרול עשויות לגרום לכם להרים גבה, אבל אל תטעו: מדובר בחדר 'פאנצ'י', מדוייק ונושכני בעל רפרנס רחב ומפנק, פינות בנויות לביטול עמידת תדרים, כרטיס קול RME  מתקדם, מוניטורים Kali וקונדנסור שירה Audio Technica 5020.

פרוייקטים נוספים

תפריט נגישות